Головне в бізнесі - Переговори.
Не гроші, не основні засоби і навіть не нерухомість. Тому що все це з'являється в результаті переговорів.
Є три типи переговорів. З клієнтами. Яке, на жаль, часто перетворюють на впаріваніє. З партнерами - з приводу взаємовигідної співпраці. 
Ну і найцікавіші переговори - це кінцево, з жінками. Яким, теж часто хочуть впаріть ... 
Але ми зупинимося тут на другому типі переговорів.
Ось вам і перший урок переговорів.
Не рекламуйте свій товар - це давно набило оскому. Просто розказуйте історії, як той або інший ваш клієнт скористався вашим товаром і
одержав те-то і те-то. Розказавши таку історію, розказуйте наступну. І нічого не пропонуйте! Робіть паузу, і чекайте поки співбесідник задасть
питання.
Але я все-таки скрутив на переговори по типу "впаріваніє".
На цьому принципі побудована більшість книг, тренінгів, повчальних курсів по
переговорам.
Відразу вам скажу, що там, де є прийоми, алгоритми, і рекомендації як "зачепити" клієнта, - це примітивний рівень переговорів.
Все це проходить з людьми, що ведуться на маніпуляції. А практика показує, що у тих, хто ведеться на маніпуляції - мало грошей. А ось у тих, у
кого багато грошей - ті самі в маніпуляціях собаку з'їли. Ними ви не проманіпуліруєте.
З такими можна тільки реально і чесно співробітничати, пропонуючи якісь (дуже важливо - АКТУЛЬНИЕ ДЛЯ НЬОГО СЬОГОДНІ!) вигоди і тут же відкриваючись і
показуючи, а що ви самі матимете. Бо в безкорисливість сьогодні ніхто не вірить і правильно робить.
Навіть кришнаїти,
з щирою усмішкою протягуючи на вулиці книгу "Бхагават-Гита", якщо ви її візьмете, тут же грошей захочуть. А що вже говорити про
інших. 
Щирі усмішки - тренінгуются, як і все інше, ось і доводиться бути дуже пильним. Парадокс - тому сьогодні щирість в ціні, як
ніколи. Вона настільки рідкісна, що якщо хто бачить щиру людину, тут же підозрює його в чомусь зовсім жахливому
Більш докладно на сайті